Planovi i programi

Program katoličkoga vjerskog odgoja djece rane i predškolske dobi

Ovdje donosimo PROGRAM KATOLIČKOGA VJERSKOG ODGOJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI (u daljnjem tekstu: Program) koji je usklađen s promjenama propisa u posljednjih nekoliko godina, a koji uređuju sustav predškolskog odgoja i obrazovanja,

Opširnije...

Program katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi

plan i program-OS sluzbeni-18 100Svrha katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi sustavno je i skladno teološkoekleziološko i antropološko-pedagoško povezivanja Božje objave i crkvene tradicije sa životnim iskustvom učenika s ciljem ostvarivanja sustavnoga i cjelovitoga, ekumenski i dijaloški otvorenoga upoznavanja katoličke vjere na informativno-spoznajnoj, doživljajnoj i djelatnoj razini radi postignuća zrelosti kršćanske vjere i postignuća cjelovitoga općeljudskoga i vjerskoga odgoja učenika koji žive u svojem religioznom i crkvenom, kulturnom i društvenom prostoru.

Opširnije...

Plan i program katoličkoga vjeronauka za četverogodišnje srednje škole

pip 100

“Gospodin – Krist neka vam bude svet, u srcima vašim, te budite uvijek spremni na odgovor svakomu koji od vas zatraži obrazloženje nade koja je u vama, ali blago i s poštovanjem…” (1 Petr 3, 15-16).

Riječi Prve Petrove poslanice kao da na najbolji način opisuju cilj i svrhu katoličkoga vjeronauka u školi. Vjeronauk, naime, obrazlaže nadu Crkve u dijalogu s pitanjima učenika o izvoru, smislu i budućnosti njihova života. On nadi, od koje Crkva živi, daje značajno mjesto i u cjelovitom sustavu škole i društva, pružajući tim institucijama kršćansku solidarnost na putu istinskoga humanizma. Na kraju, vjeronauk „obrazlažući nadu“ daje specifičan i nenadomjestiv doprinos odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj s krajnjim ciljem cjelovitoga razvoja učenika kao osobe.

Opširnije...